Wednesday, May 6, 2009

buenos aires province


alle cliche´s zijn waar, en als je ze nog niet gehoord heb GO GO GO to argentina
BsAs een stad met 13 miljoen inwoners ruim opgezet, grote straten, overal parken en pleintjes
leuke winkels, leuke buurtjes en fantastisch eten voor weinig geld

Ekkes was in de house en lekker met zn 3tjes een weekje in een appartement gezeten in een mooie buurt.
een avondje goed los gegaan in de cocoliche met stevige techno waar ik verdomd lekker op ging.

ik kan wel honderd dingen vertellen over BsAs maar dat verliest alleen maar zn kracht zoals ik al eerder zij GO GO GO

toen ekkes terug naar amsterdam ging zouden wij de bus naar tandil pakken (de pampas) maar omdat we een beetje suf waren, de bus gemist en zijn we gewoon terug de stad in gegaan naar de hostel waar we de eerste 2 dagen zaten (el sol, geweldig) nog lekker gegeten en een bioscoopje gepakt) en het 2 dagen later opnieuw geprobeerd met resultaat

nog even het koninginnedag aangehoord op de aargentijnse tv (aanslag op maxima)

Tandil een stadje van 110.000 mensen erg rustig en weinig te beleven, maar fantastische omgeving, heuvels en landerijen
lekker aan het hardlopen, gefietst en zelfs parasjuut gesprongen
hoe focking vet is dat
mini vliegtuigje, leo eerst en daarna ik
kan niet bechijven wat er door je heen gaat als op 3km hoogte het deurtje opengaat en de instructuur zegt stap maar uit.
1,2,3 en gaan 4 a 5 saltos nog een seconde of 20 vrije val en dan gaat het sjuutje uit
em 5 minuten later sta je weer beneden
elke cent waard, en een aanrader (ik heb zwaar hoogtevrees, maar dit is anders)

vanavond gaan we de provincie BsAs uit en patagonie in 15 uurtjes en hopen daar morgen middag aan te komen
zeeleeuwen pinguins en walvissen
is even kijken wat daar te beleven is.

(mensen ik hoor graag van jullie dus laat dat een uitnodiging zijn)

No comments:

Post a Comment